Про театральну діяльність дошкільнят

Як показує досвід, у поєднанні з інноваційними педагогічними технологіями театралізована діяльність слугує для розвитку естетично-емоційної сфери, уяви, рухових, комунікативних, пізнавальних, образотворчих, музичних здібностей, становлення грамотного та багатого мовлення, виховання культури поведінки, артистизму, позитивного емоційно-ціннісного ставлення до навколишнього, активності, ініціативності, почуття гумору, впевненості у собі, акуратності та дбайливості.

/Files/images/Фото2260.jpg

Театральна-ігрова діяльність спонукає малят шукати відображення казкових подій у поведінці людей, переносити у реальне життя засвоєні з інсценівки способи розв’язання проблем, ненав’язливо підводить дитину до самостійних висновків, формує вміння диференціювати добро і зло, бажання робити добрі вчинки.

/Files/images/SAM_0325.JPG

Життя Костянтинівського дитячого садка різноманітне та насичене. Маленька вистава з участю дітей – це перша елементарна та перехідна форма від гри до мистецтва. Поєднуючи рухи, спів, художнє слово, міміку, пантоміміку, вона сприяє вихованню різних естетичних і моральних почуттів дітей, розвитку творчості та прагнення до пізнання дійсності.

/Files/images/Фото2263.jpg

З метою активізації творчого потенціалу дітей, виявлення і розвитку талановитих дітей дошкільного віку в Костянтинівському дитячому садку було проведено інсценізування казки "Рукавичка" та "Ріпка".

Кiлькiсть переглядiв: 162

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.